Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

ROMANTYCZNY WEEKEND WE DWOJE w Koszałkowie
1 maja 2020
Sylwester 2020 na Kaszubach
14 września 2020

Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

Coronavirus concept. Covid-19 icon with red shield. Vector illustration in flat style for medical designs, infographics

Szanowni Goście,

zdrowie i bezpieczeństwo WASZE oraz naszych pracowników jest dla nas najważniejsze, dlatego podjęliśmy szereg działań mających na celu zminimalizowanie zagrożenia COVID-19.

Zapraszamy wszystkich serdecznie i zapewniamy, że będziemy gościnni, jak zawsze. Wprawdzie epidemia stała się naszą codzienną rzeczywistością, ale wprowadziliśmy maksymalne środki ostrożności, aby zagwarantować Państwu maksymalną ochronę i poczucie komfortu. Zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby  pobyt był bezpieczny i udany. 

Zespół Koszałkowo

ZASADY BEZPIECZEŃSTWA i HIGIENY

INFORMACJE DLA GOŚCI W SPRAWIE WDROŻONYCH ZMIAN W KOSZAŁKOWIE

LISTA ZASTOSOWANYCH ŚRODKÓW OSTROŻNOŚCI OBEJMUJĄCYCH POSZCZEGÓLNE OBSZARY OŚRODKA


INFORMACJE OGÓLNE


1. Przed wejściem do wszystkich wspólnych części na ternie Koszałkowa umieściliśmy dystrybutory ze środkiem dezynfekującym.
2. Każdorazowo informujemy osoby przybywające do Koszałkowa i korzystające z części noclegowej o konieczności noszenia maseczek ochronnych.
3. W pomieszczeniach sanitarnohigienicznych znajdują się instrukcje dotyczące mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek, zakładania i zdejmowania maseczki oraz instrukcja prawidłowej dezynfekcji rąk (przy dystrybutorach z płynem).
4. Systematycznie prowadzimy prace porządkowe ze szczególnym uwzględnieniem dezynfekowania powierzchni wspólnych dotykowych (poręcze, klamki, włączniki światła, uchwyty, poręcze krzeseł, ławki, stoły).
5. Przestrzegamy, aby w części noclegowej nie przebywały osoby nie zakwaterowane.
6. Ograniczamy do minimum czas przebywania przy recepcji, zachowujemy bezpieczną odległość.
7. Wyznaczyliśmy i przygotowaliśmy pomieszczenie, w którym będzie można czasowo odizolować osobę w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych.
8. Przed wejściem do recepcji zamieściliśmy informację o ilości osób mogących przebywać w danej części obiektu. Dodatkowo umieściliśmy potrzebne numery telefonów do stacji sanitarno-epidemiologicznej, służb medycznych.
9. Każdorazowo dezynfekujemy sprzęty udostępniane Gościom (wędki, rowery, kaski itp.).
10. Sugerujemy, aby wszystkie płatności odbywały się bezgotówkowo (zbliżeniowo).

POKOJE/APARTAMENTY/DOMKI


1. Po każdym Gościu rutynowo sprzątamy pokój/apartament/domek i dezynfekujemy wszystkie powierzchnie dotykowe, sprzęt i łazienki. Gruntownie wietrzmy pomieszczenia, a po sprzątaniu dokonujemy ozonowania. Do sprzątania używamy wyłącznie ręczników papierowych.
2. Pomieszczenia noclegowe wynajmowane są po każdorazowej dezynfekcji .
3. Personel sprzątający jest wyposażony i przestrzega używania maseczek i rękawiczek.
4. Pościel i ręczniki prane są w temperaturze min. 60°C z dodatkiem detergentu. Pranie dostarczane jest w reżimie sanitarnym.
5. W miarę możliwości wietrzymy wszystkie pomieszczenia wspólne, w możliwym zakresie czasowym.
6. Istnieje możliwość przyjazdu do Koszałkowa z własną pościelą. Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie takiego zamiaru podczas rezerwacji noclegu (Recepcja tel. 506 579 222).
8. Zgodnie z zasadami higieny i bezpieczeństwa sanitarnego, uniemożliwiliśmy korzystanie z suszarek nadmuchowych w łazienkach.

GASTRONOMIA


1. Zachowujemy bezpieczną odległość pomiędzy osobami spożywającymi posiłek w restauracji/pizzerii (odległość 2 m).
2. Sugerujemy gościom oczekującym w kolejce zachowanie 2-metrowej odległości pomiędzy osobami stojącymi w kolejce.
3. Stosujemy zasadę, zgodnie z którą przy jednym stoliku możne przebywać tylko rodzina lub osoby pozostające we wspólnym gospodarstwie domowym. W innym przypadku, celem zwiększenia bezpieczeństwa i dystansu pomiędzy gośćmi proponujmy redukcję osób przy stole o 20% względem standardowego usadzenia. Dodatkowa sugerujemy zajmowanie miejsc w taki sposób, aby goście nie siedzieli vis a vis siebie.
4. Wyposażyliśmy stoły w oszklenia, w celu sprawniejszej dezynfekcji.
5. Dystrybutor ze środkiem dezynfekującym oraz instrukcje dezynfekcji rąk znajdują się w następujących miejscach: przed wejściem, wewnątrz sali jadalnianej oraz przed wejściem do toalety. Dezynfekcja obowiązkowa.
6. Obsługa dokonuje bieżącej dezynfekcji stołów, a w przypadku nieużywanych stołów co godzinę. Każdorazowo po użytkowaniu dezynfekujemy oparcia krzeseł. Po przeprowadzonej dezynfekcji na stoliku znajduje się informacja: „Zdezynfekowano”.
7. Dezynfekcja wspólnych powierzchni dotykowych odbywa się co godzinę (klamki, uchwyty, powierzchnię blatu przy barze). Po każdym użytkowniku dezynfekujemy terminal płatniczy.
8. Wyeliminowaliśmy możliwość posiłków w formie samoobsługowego bufetu.
9. Wyłączyliśmy z użytkowania suszarki nadmuchowe w toaletach. Do wycierania rąk przez naszych Gości przeznaczyliśmy wyłącznie ręczniki papierowe.
10. Posiłki serwowane są bezpośrednio do konkretnego stolika wskazanego przez obsługę.
11. Zdezynfekowane sztućce, sól/pieprz/cukier oraz jednorazowe serwetki podajemy w momencie przyjęcia zamówienia.
12. W miarę możliwości systematycznie wietrzymy pomieszczenia gastronomiczne. Codziennie ozonujemy powierzchnie wspólne, w wyznaczonych zakresach czasowych.
13. Personel każdorazowo przed rozpoczęciem obsługi, a także po jej zakończeniu dezynfekuje ręce. Dodatkowo na bieżąco dezynfekuje swoje miejsce pracy.
14. W przypadku zamówień na wynos preferujemy obsługę bezkontaktową. Zamówienie w torebkach kładziemy na ladzie.
Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji. Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/